این دفعه با سری جدید اس ام اس عاشقانه تیر ۹۴ در خدمت کاربران عزیز آریا موبایل هستیم . امیدوارم از این سری اس ام اس عاشقانه لذت برده باشید.

 

 

53567445835409884645

 

 

 

یک ساعت تمام، بدون آنکه یک کلام حرف بزنم به رویش نگاه کردم
فریاد کشید: آخر خفه شدم! چرا حرف نمیزنی؟
گفتم: نشنیدی؟…. برو…
زبـــآن سـکـوت

.

.

اس ام اس عاشقانه
.

.

“من سرم درد میکند برای “دعواهایی” که باهم نکردیم…
لعنتی چقدر مهربان رفتی …!”

.

.

اس ام اس عاشقانه
.

.

زمانی معنی عشق رو فهمیدم؛
که هیچ چیز جز خود عشق نداشتم

.

.

اس ام اس عاشقانه
.

.

برای پیش “تو”بودن …
بلیط لازم نیست!
مرور قصه ی “دل”…
کافیست…!

.

.

اس ام اس عاشقانه
.

.

هوا گرم است
دو اسکوپ بیشتر بریز
از یخ عشقت

.

.

اس ام اس عاشقانه
.

.

زنها هرگز نمیگویند تو را دوست دارم
ولی وقتی از تو پرسیدند مرا دوست داری
بدان که درون آنها جای گرفته ای . . .

عــــــــشـــــق یعنی
.
.
.
.
.
وقت بی حوصلگی، حوصله منُ داشته باشه…

.

.

اس ام اس عاشقانه
.

.

دست هایت مرتع انگورهای نوبر است

چون حلال من نشد باشد حرام دیگری…

.

.

اس ام اس عاشقانه
.

.

خـوشــبــخــتی
یــعـــنــــی
مـــــــن
عــروس مـامـانــتم
تــــــو
دامـــــــــاد مـامـانـم

.

.

اس ام اس عاشقانه
.

.

من فقط یک بلیت رفتن میخواهم بی برگشت!

‏…به سوی اغوش تو

.

.

اس ام اس عاشقانه
.

.

بى رحمى را بلد نیستم…
اما حواست را جمع کن!
استعدادم در یادگیرى فقوالعادست!

.

.

اس ام اس عاشقانه
.

.

منْ
معنیه تمامِ
واژه های عاشقانه را
در نازِ چشمانِ تو یافتم…

اطلاعات تکمیلی
کلمات کلیدی